زندگیمان خیلی مبهم است

 بعد از 9 ماه آرامش بعد از 9 ماه زندگی در پاکترین جای دنیا ناگهان روزنه ای به رویم گشوده شد..

چشمانم برای اولین بار بود که نور را تجربه میکرد. دو دست به سویم دراز شد و همان لحظه بود که گرمای سوزان گناه و ناپاکی صدای هق هقم را درآورد و راهی نداشتم جز سوختن ساختن ...

پس به ظاهر خودم را آرام نشان دادم...

چیز هایی را برای اولین بار میدیدم که واقعا برایم تعجب آور و حتی دردناک بود...

اطرافیانم فکر می کردند که حرکاتشان برای من مبهم است و هنوز درک و فهم شرایط فعلیم را ندارم ولی سخت در اشتباه بودند چون تمام کارهایشان رفتارشان محبت های افراطی و بی دلیلشان دست و پا زدن در هوس هایشان لذت بردنشان از چیز های زشت و کثیف خوردنشان پوشیدنشان و کلا طرز زندگی کردنشان همه و همه مرا آزار می داد من راهی نداشتم جز صبر کردن...

باید صبر تا بزرگ شوم که بتوانم به این مردم ناپاک آرامش و پاکی خودم را یاد بدهم...

روز ها و شب ها گذشت و سرپرستان من گریه های دردناکم را که بخاطر محبوس شدن در دنیایی که بوی تعفن همه جایش را گرفته بود بوسیله اسباب بازی های مضحک قطع میکردند...

همه شان تلاش میکردند روحانیتم را از من بگیرند و مرا مانند خودشان جسمانی کنند و من به خودم ومغرور شده بودم همان کاری که شیطان کرد و نابودش شد ولی من آن زمان به هیچ چیز جز رها کردن خودم فکر نمی کردم و این باعث شد که سرنوشت من اینگونه رقم بخورد...

زمان زمان زمان با تمام سرعتش به جلو حرکت میکرد من هر کاری می کردم که سرعتش را کم کنم التماسش میکردم به پایش افتاده بودم اما او وقتی عجز ناتوانی مرا میدید رویش را از من برمیگرداند و بدون توجه به من به مسیرش ادامه میداد...

آرام آرام آرام آرام گذشت زمان گذشت و اکنون زندگی پاک و زیبای گذشته ام از خاطرم محو شده است و من نیز مانند همه ی نوزادان پاکی که الان در اوج غرور خودشان هستند آلوده شده بودم و فقط از آن دوران حسرتش برایم باقی مانده بود...

و اکنون که خاطراتم را بر روی کاغذ می آورم قطرات اشکم که تنها یادگار های دوران پاکیم هستند بیانگر حسرت بازگشت به آن دوران است...

حیف که دیگر راهی برای غلبه بر زمان نیست

محمدرضا

 



نظرات شما عزیزان:

amirreza
ساعت14:44---9 آذر 1391
سلام..مرسی بهم سرزدی..
وبلاگت خیلی قشنگه..پستاش هم خیلی قشنگ بودن 2 ایراد !
1 : پروفایل هیچی اطلاعات نذاشتی که نظرم که میزاری بی اسم میزاری !
2 : مورد 1


محدثه
ساعت19:16---26 آبان 1391
ممنون كه بهم سر زدي بازم بيا وب جالبي داري

setayesh
ساعت18:36---24 آبان 1391
زندگی چیزیه که آدما خودشون میسازنش؛ما اگه زندگیمون رو خوب بسازیم زندگیمون قشنگ میشه،ولی اگه اون رو بدبسازیم..ازبدم بدتر میشه...
ولی زندگی درکل قشنگه،زیستن قشنگه..نفس کشیدن قشنگه..حتی کم اوردن،خسته شدن،ناامیدشدنم یه جورایی قشنگه..
فقط بستگی به این داره که چه جوری نگاش کنیم...
.
.
.
مرسی که به وبم سرزدیوبلاگ قشنگی داری.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1388برچسب:, | 15:38 | نویسنده : م.ر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.